نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3582
-
الف
+

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه اول)

در این گزارش با گروه اول مسابقه خوانندگی «نواهنگ» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، اولین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا پنجشنبه 5 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه تلویزیونی قرار است پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد که در هر برنامه 4 اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

«هادی کریمی» گرداننده مسابقه «نواهنگ» است و داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» آوازخوان مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» آوازخوان و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» از تنظیم کننده های مطرح موسیقی ایران می باشند.

لازم به ذکر است یکی از داوران حاضر در بخش ارزیابی، از آوازخوان های مهاجر افغانستانی آقای «عارف جعفری» هستند که از لحاظ افغانستانی بودن موسیقی؛ شرکت کنندگان را ارزیابی می کنند.

در ادامه با گروه اول مسابقه در اولین قسمت از این رقابت آشنا می شوید:

«حبیب مهاجر»

حبیب مهاجر زاده ۱۳۷۲ هجری خورشیدی است. وی موسیقی را از سال 1388 آغاز نموده اما از سال 1389 به صورت حرفوی وارد این عرصه شده است. وی از سال ۹۴ وارد هنرستان موسیقی شد و در رشته سلفژ و نت خوانی تحصیل نمود.

مهاجر هم اکنون علاوه بر آوازخوانی، نوازندگی گیتار و پیانو، آهنگ سازی و ترانه سرایی می کند. از سال ۹۸ دوره های سلفژ را برای مهاجران افغانستانی برگزار می کند. حبیب مهاجر تاکنون ۶ آلبوم و چندین تک آهنگ را روانه بازار موسیقی کرده و برای چند خواننده ترانه سرایی و آهنگ سازی انجام داده است.

حبیب مهاجر همچنین چندین کانسرت در شهر های تهران، کاشان و شیراز برگزار کرده است.

لازم به ذکر است کد رای دهی حبیب مهاجر در مسابقه نواهنگ، 101 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر اولین قسمت از برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«کبیر حسینی»

کبیر حسینی متولد 1374 است و از سال 1383 وارد عرصه موسیقی شده و نوازنده گیتار، پیانو و درام می باشد.

او علاوه بر نوازندگی و آهنگسازی، به خوانندگی نیز مصروف است و علاوه بر آن کار تنظیم بسیاری از آهنگ های هنرمندان مهاجر در ایران را انجام می دهد.

کبیر حسینی در خوانندگی سبک پاپ را دنبال می کند و تاکنون چندین آلبوم را منتشر نموده است.

لازم به ذکر است کد رای دهی کبیر حسینی در مسابقه نواهنگ، 102 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر اولین قسمت از برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«علی دریاب دریا»

علی دریاب دریا زاده ولایت غزنی است. مکتب را در لیسه «شهید بلخی» به اتمام رسانده و سال 1391 به ایران مهاجرت نموده است.

علی دریاب دریا موسیقی را از سه سال پیش آغاز کرده و در بخش صداسازی و سلفژ مصروف است. او بیشتر به موسیقی محلی خصوصا سبک هزارگی تمایل دارد.

وی همچنین تاکنون سه آهنگ محلی «چادر ایشیل»، «سرمه چل» و «دم قطی» را نشر نموده است.

لازم به ذکر است کد رای دهی علی دریاب دریا در مسابقه نواهنگ، 103 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر اولین قسمت از برنامه نواهنگ، با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«میثم سلطان»

میثم سلطان 40 سال دارد و دو سال است در عرصه آوازخوانی پاپ فعالیت دارد. او فارغ التحصیل مقطع لیسانس طراحی لباس از دانشگاه مدکنت انگلیس می باشد.

او بیشتر موسیقی آیینی را دنبال نموده و با اشتراک در مسابقه نواهنگ تلاش دارد قدم به عرصه ای نو در حوزه موسیقی بگذارد.

لازم به ذکر است کد رای دهی میثم سلطان در مسابقه نواهنگ، 104 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند پس از نشر اولین قسمت از برنامه نواهنگ، به وی رای ارسال نمایند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی از طریق ارسال SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

توجه داشته باشید که از هر سیم کارت فقط یک رای به هر خواننده پذیرفته است. بنابراین ارسال رای برای چند خواننده از یک سیم کارت مانعی ندارد.

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

همچنین برای نصب این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک های دانلود اپلیکیشن اندروید و ios که در وبسایت ما به آدرس Fa2.ifilmtv.com قرار داده شده، اقدام نموده و پس از دانلود و نصب برنامه از بخش نظرسنجی نواهنگ به اشتراک کننده مورد علاقه تان رای ارسال نمایید.

همچنین این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که از طریق برنامه بازار و سیب اپ، اپلیکیشن آی فیلم 2 را جستجو نموده و نصب نمایید.

لازم به یادآوری است اولین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا پنجشنبه 5 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه تلویزیونی قرار است پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر برسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید:

مسابقه خوانندگی «نواهنگ» در نوروز 1400 روی آنتن شبکه آی فیلم 2

تیزر مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» رونمایی شد

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر
محمد عزیزی

به نظر من حبیب مهاجر و کبیر حسینی و امید حسینی بهتر از بقیه هستند . البته اقای دریاب هم خوبه

سحر نوید

سلام تکرارهای این برنامه را چگونه دیده می توانم؟ نشر اصلی چه وقت است؟